TAPPARA.FI & SOSIAALINEN MEDIA
Tappara on Suomen seuratuimman urheilulajin seuratuimpia seuroja. Tappara näkyy ja kuuluu myös somessa! Tapparan digitaalisen mainonnan ratkaisuista saat lisätietoa omalta myyjältäsi tai Aki Hautamäeltä puh 044 785 0204
Tappara.fi verkkosivustolla vierailee yli 50 000 kävijää kuukaudessa
Tapparan verkkosivustolla mainoksesi tavoittaa Tapparan maanlaajuisen kannattajakunnan. Sisältömme on kannattajille erittäin kiinnostavaa, ja sivuillamme vietetään aikaan keskimääräistä pidempään.
Mainoksesi voi näkyä esimerkiksi:
- Otteluraportin yhteydessä
- Otteluennakon yhteydessä
- Lipunmyyntimainos on aina varattu Otteluisännälle
- Tilastojen tarjoajana
- Normaaleilla banner paikoilla eri sivuston osilla
Lisätietoja saat Tapparan yritysmyyjiltä >>
Tapparan somekanavat tavoittavat yli 130 000 kiinnostunutta seuraajaa
Tapparaa ja tapparalaisten arkea voi seurata useissa sosiaalisen median kanavissa. Yhteensä Tapparan virallisten tilien seuraajia on jo yli 130 000. Pyrimme aktiivisesti tuottamaan kuhunkin kanavaan sille luonteenomaista sisältöä. Sosiaalisen median osalta teemme mainosyhteistyötä harkitusti.
Hyvää itsenäisyyspäivää 🇫🇮#Tappara #Liiga #Itsenäisyyspäivä #Linnanjuhlat pic.twitter.com/0epFsaKswb
— Tappara Tampere (@Tapparaofficial) December 6, 2019
Jo 500 on lähdössä faniristeilylle tammikuussa🙌
— Tappara Tampere (@Tapparaofficial) December 18, 2019
Vielä ehdit mukaan!
Siirry heti: https://t.co/WWcaEO9lwl#Tappara #Matkapojat #Tallink@matkapojat pic.twitter.com/lLNxvd5PcQ
Lauantaina juhlaottelussa jaossa 5000:lle ensimmäiselle Mikki t-paita💙🧡
— Tappara Tampere (@Tapparaofficial) December 25, 2019
Tulossa upea päivä Hakametsässä❗️Ovet auki klo 14
Liput: https://t.co/DO4zXXAQJf#Tappara #Tampere #Liiga pic.twitter.com/slQ2vBtKwE
Tapparan uutiskirje on mielenkiintoista postia
Tappara uutiskirjeen tilaajat saavat viestin keskimäärin kerran viikossa, vaihtuvalla teemalla. Koska sisältömme on kiinnostavaa, avataan uutiskirjeet huomattavasti keskimääräistä useammin. Tapparan uutiskirje soveltuukin hyvin esim kampanjamainontaan, jota uutiskirjeisiin otetaan rajallisesti mukaan siten, että Tapparan uutisisältö säilyy pääasiana.